نماد سایت بت کلونی

سریال های ایرانی که حتما باید ببینید

بهترین سریال های ایرانی بخش دوم

میخواهم زنده بمانم I Want to be Alive

سریال میخواهم زنده بمانم ، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و بازی سحر دولتشاهی ، پدارم شریفی ، حامد بهداد و امیرحسین آرمان و … ساخته شده است .

در این سریال که حالت فیلم قدیمی ، و سال های 1340 دارد ، برای پدر سحر دولتشاهی ، پاپوش مواد مخدر درست میکنند که حتی محکوم به اعدام میشود . این امر باعث میشود تا سحر دولتشاهی به همراه نامزدش که پدارم شریفی است ، مجبور به حل کردن مشکلات پدرش شود . در این راه با فردی که بسیار نفوذ دارد آشنا میشوند که پیشنهاد این فرد در قبال آزادی پدرش ، داستان جدیدی را آغاز میکند …

یاغی yaghi

این سریال با بازی پارسا پیروز فر ، طناز طباطبایی ، نیکی کریمی ، علی شادمان ، امیر جعفری و فرهاد اصلانی در سال 1400 ساخته شد .

خلاصه فیلم از این قرار است که علی شادمان در محله ای بسیار فقیر در پایین شهر به همراه خواهرش زندگی میکند و پدرو مادر آن ها سال ها است که فوت کرده اند . علی شادمان یا ” جاوید ” به علت استعدادی که در کشتی دارد وارد تیم ملی کشتی میشود و با فرد پر نفوذ و ثروتمندی آشنا میشود که دائما در حال کمک به او و خواهرش است . ابرا که عشق جاوید در این سریال است با اصرار پدر و مادرش مجبور به ترک ایران و مهاجرت به آلمان میشود که همین امرباعث میشه تا جاوید تمام تلاشش را در کشتی انجام بدهد تا با تیم ملی به آلمان سفر کند . در این مسیر اتفاقاتی می افتد ، که آرامش تازه رسیده به جاوید و خواهرش را از بین میبرد .

ممنوعه Forbidden

ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان در دو دفصل در سال های 1398 – 1397 ساخته شد . این سریال هم موفقیت های زیادی بدست آورد و توانست در شبکه نمایش خانگی طرفدارانی پیدا کند .

بازیگران اصلی این سریال ، میلاد کی مرام ، بهاره افشاری ، امیر جعفری ، الهه حصاری و … هستند .

ممنوعه از سریال هایی است که قصد دارد ( یا بهتر بگوییم کمی تلاش می کند ) مسائل روز ، به ویژه اعتیاد و دغدغه های جوانان را تشریح کند. امیر پورکیان کارگردان این سریال اگرچه کارنامه قابل احترامی دارد و بارها در جشنواره های مختلف حضور داشته، اما در ممنوعه سبک جدیدی را برای ساخت سریالش دارد . سبکی که بیشتر برای خودنمایی و البته پول بوده تا یک درام عاشقانه! سامی و ترانه مدتی است که با همدیگر ازدواج کرده اند . اما سامی به ادامه زندگی با ترانه علاقه مند نیست . از طرفی هر دو به مواد مخدر روی آورده اند و حالا ، به تنهایی زندگی می کنند . سامی وارد یک گروه از دوستان و همکاران خود شده است . در این گروه دختری به نام برکه حضور دارد که سامی دل بسته او می شود . اما اتفاقاتی نیز برای ترانه می افتد که….

نظرخودتان را ثبت نمایید
خروج از نسخه موبایل