فیلم و سریال

نقد و بررسی فیلم دیوید عزیز

بازیگران فیلم دیوید عزیز

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

نقد و بررسی فیلم دیوید عزیز را می توانید در ادامه ی همین مطلب از مجله ی بت کلونی مشاهده کنید. فیلم دیوید عزیز محصول مشترک کشور امریکا و مالزی است که این فیلم در ژانر کمدی، درام و عاشقانه می باشد. در سرتاسر دنیا مردم فیلم سینمایی دیوید عزیز را دوست دارند و طرفداران زیادی دارد. توصیه می شود شما هم با دانلود فیلم دیوید عزیز از دیدن ان لذت ببرید.

فیلم سینمایی دیوید عزیز از جمله فیلم هایی است که در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار به شهرت زیادی رسید. این فیلم طرفداران زیادی را در اکثر کشورهای دنیا به خود جلب کرده است .این فیلم زیبا در سال 2023 به زبان اندونزی با زیر نویس فارسی می باشد. فیلم دیوید عزیز برای سنین بالای 14 سال مجاز است. مدت زمان پخش فیلم سینمایی دیورد عزیز 118 دقیقه است. این فیلم زیبا محصول کشور اندونزی می باشد.

نقد و بررسی فیلم دیوید عزیز
نقد و بررسی فیلم دیوید عزیز

پیش بینی آنلاین فوتبال

خلاصه فیلم سینمایی دیوید عزیز

فیلم سینمایی دیوید عزیز داستان کمدی و عاشقانه ی بسیار جذابی دارد. این فیلم داستان زندگی یک دانش اموز جذاب و باهوش است که با بازی خوب و کمدی خود همه را به وجد می اورد. در این فیلم یک وبلاک فانتزی وجود دارد که می خواهد زندگی و اینده این دانش اموز را دچار تغییراتی کند. اما با دیدن این فیلم شما متوجه می شوید که کل ماجرا جالب و جذاب است نظر مثبت مخاطبان و طرفداران را به خود جلب کرده است. این وبلاک زندگی این دانش اموز دبیرستانی را دکرگون می کند و باعث می شود میان دوستانش پخش شود و این باعث میشود تا این دانش اموز از خود بپرسد که دوستانش چه کسانی هشتند.

بازیگران فیلم دیوید عزیز

در فیلم سینمایی دیوید عزیزبازیگران خوب و حرفه ای از سرتاسر دنیا حضور دارند که با باری در این فیلم به اوج شهرت رسیدند.می توان از جمله این بازیگران به شنیا سینامون، مایکل جیمز، کاتیلین نورث لوییز، و… غیره اشاره کرد که در فیلم دیوید عزیز ایفای نقش کرده اند. این بازیگران اکثرا اندونزیایی هستند که توانسته در نقش های خود به زیبایی ایفای نقش کنند. شنیا سینامون بازیگر خوب اندونزی است که با درخشیدن در این فیلم طرفداران زیادی را بخود جلب کرد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی دیوید عزیز

فیلم سینمایی دیوید عزیز در سال 2023 محصول کشور اندونزی است . این فیلم ژانر؛ کمدی، درام ، عاشقانه و مدت زمان پخش 118 دقیقه با زیر نویس فارسی است. در این فیلم یک وبلاک فانتزی خطرناک دانش اموز دبیرستانی به نام لاراس لو می رود و زمانی که این وبلاک برای کل مدرسه فاش می شود منتظر می ماند که بفهمد کدام یک از انها دوست واقعی او هستند.فیلم سینمایی دیوید عزیز انقدر کمدی و جذاب است که طرفداران زیادی را در کشورهای مختلف به خود جلب کرده است.

فیلمبرداری فیلم دیوید عزیز

کارگردان فیلم سینمایی دیوید عزیز در کشور اندونزی متولد شد و یکی از کارهای معروف او می باشد. و کلیه صحنه های این فیلم جذاب در اتدونزی انجام شده است.

پیش بینی آنلاین فوتبال

5/5 - (1 امتیاز)
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا