فیلم و سریال

دانلود فیلم بو ترسیده با دوبله فارسی

نظر منتقدان در باره فیلم بو ترسیده

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

لینک دانلود فیلم بو ترسیده با دوبله فارسی را در ادامه این مطلب قرار می دهیم. فیلم سینمایی بو ترسیده (Beau Is Afraid) محصول مشترک کانادا، فنلاند، آمزیکا که در سال 2023 تولید و اکران گردید. مدت زمان پخش ای فیلم جذاب و زیبا 168 دقیقه و به صورت کاملا رنگی تصویر برداری و اماده نمایش شد. فیلم بو ترسیده ژانر کمدی، ترسناک، معمایی و درام دارد و با محتویات جالبی که دارد برای سنین بالای 13 سال مجاز می باشد. این فیلم به زبان اصلی انگلیسی و دوبله به فارسی است و به شما توصیه می شود با دانلود این فیلم در کنار خانواده لذت ببرید. با مجله بت کلونی همراه باشید.

پیش بینی آنلاین فوتبال

دانلود فیلم بو ترسیده با دوبله فارسی
دانلود فیلم بو ترسیده با دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم بو ترسیده

داستان این فیلم که داستانی ترسناک، درام، معمایی و کمدی دارد در مورد مردی به نام بو می باشد. بو با مادرش زندگی می کند اما پدر خود را نمی داند کیست و با مادرش اختلاف دارد. بو به همین خاطر از خانه مادرش می رود اما زمانی که مادرش اتز دنیا میرود دوباره به خانه باز می گردد. این مرد وقتی به خانه باز می گردد با حوادث عجیب روبرو می شود و تلاش می کند تا این مشکلات را حل کند.

مطالب مرتبط: دانلود سریال سگ های شکاری

عوامل و بازیگران فیلم بو ترسیده

فیلم سینمایی بو ترسیده داستانی ترسناک، درام، معمایی و کمدی دارد که در سال 2023 تولید و اکران گردید. این فیلم کار مشترک آمریکا، کانادا و فنلاند می باشد و کارگردان ان آری آستر است. نگارش این فیلم را خود آری آستر انجام داده است و آن طوری که پیدا است فیلم نامه هم کار آزی آستر می باشد. آستر در این فیلم از بازیگران مطرح و بزرگی از جمله واکین فینیکس، پارکر پوزی، ایمی رایان، ریچارد کایند، کیلی راجرز، ناتان، پتی لوپون، مایکل گاندولفیتی، جو کابدن و… استفاده نمود و این بازیگران ایفای نقش کرده اند. تهیه کننده ای فیلم کمدی و معمایی را الیزا آلوارس، تیمو آرگیلندر، آری آستر، لوکا بورگزه، خورخه کانادا اسکوریوئلا مشترکا انجام دادند. آری آستر یکی از معروف ترین کارگردانان آمریکایی می باشد که علاوه بر کارگردانی، فیلم نامه نویس، فیلمساز و اهل کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

زمان پخش فیلم بو ترسیده

فیلم سینمایی بو ترسیده که ژانر کمدی، ترسناک، درام و معمایی دارد در سال 2023 تولید و اکران شد. این فیلم با بودجه 60 میلیون دلاری تولید شد و فروش بالایی نیز داشت. فیلم بو ترسیده برای اولین بار در تاریخ 28 می سال 2023 توسط کمپانی بزرگ نتفلیکس در آمریکا اکران نهایی شد. بعد از اکران و نمایش در سینماهای آمریکا در کشورهای دیگر مانند چین کانادا، اتریش، فنلاند، اسپانیا، استرالیا، آلمان، کره جنوبی، آرژانتین، برزیل و … بطور هم زمان بصورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

فیلمبرداری فیلم بو ترسیده

فیلمبرداری فیلم سینمایی بو ترسیده را تصویر بردار مشهور پاول پوگورزلسکی انجام داده و بازیگران نقش های خود را به خوبی ایفا کردند. پاول در این فیلم تمام تلاش خود را نموده تا همه چیز به واقعیت نزدیک باشد و صحنه ها و سکانس های جالبی فیلمبرداری شود. تمام لحظات این فیلم در کشور آمریکا انجام شده و بازیگران با خلق صحنه های جذاب روحیه تازه ای به فیلم دادند. پاول یکی از بهترین فیلمبرداران آمریکایی می باشد که در خلق صحنه های خاص مهارت دارد.

مطالب مرتبط: بیوگرافی لی دونگ هه، بازیگر و خواننده محبوب کره جنوبی

نظر منتقدان در باره فیلم بو ترسیده

منتقدان زیادی در این نظر سنجی شرکت کردند و نظرات خود را عنوان نمودند. در این فیلم منتقدان با رای مثبتی که به فیلم بو ترسیده دادند ان را بهترین فیلم 2023 معرفی کردند. عده ای از منتقدان با کار جالب کارگردان و بازیگران رای مثبت به این فیلم دادند.  به همین خاطر از گروه کارگردانی، بازیگران، موسیقی متن، جلوه های ویژه تشکر کردند. منتقدان برای همه انها پیروزی در کارهای دیگر خواهان شدند. فیلم بو ترسیده چه از نظر مردم و چه از نظر منتقدان و داوران با استقبال خوبی روبرو شد و این باعث شد تا فیلم فروش بالایی داشته باشد.

پیش بینی آنلاین فوتبال

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا