فیلم و سریال

بهترین فیلم های دی سی که حتما باید ببینید

فیلم های کمپانی DC

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

بهترین فیلم های DC

شزم Shazam

این فیلم فانتزی – ابر قهرمانی ، در سال 2019 به کاگردانی دیوید سندبرگ از کمپانی دی سی که رقبا اصلی شرکت مارول است ، انتشار یافت و تواسنت محبوبیت زیادی در آن زمان بدست بیاورد .

این اثر با بازی اشر آنجل در نقش بیلی باتسون و زکری لوی در نقش ابرقهرمان ( شزم ) ، یک سینمایی پر‌تب و تاب و هیجان‌انگیز است . تبلیغات فیلم بر وجهه طنز آن متمرکز شده بود . و انصافا ، همه لحظات طنز ، خنده‌دار هستند اما لحن فیلم در واقع ترکیبی از لحظات روشن و تاریک است .

هسته عاطفی فیلم، رابطه بین بیلی و برادر‌خوانده‌اش ، فردی ( جک دیلن کریزر ) است و خود فیلم بر شخصیت خودمحور بیلی متمرکز است و در نهایت ، او متوجه می‌شود که تمام چیزی که او در زندگی نیاز دارد ، خانواده است.

قسمت اوج فیلم ، آن را از باقی فیلم‌های ابرقهرمانی متمایز می‌کند . فیلم‌های پرفروش ابرقهرمانی اغلب در نقطه اوج خود ، دارای سکانس‌های اکشن با چاشنی کارهای گرافیکی هستند که در آن‌ها شخصیت منفی شکست می‌خورد اما در شزم ، همه مضامین و موضوعات فیلم به طرزی احساسی و رضایت‌بخش در نقطه اوج به هم می‌پیوندند . برخی از شخصیت‌های مکمل فیلم ، زمان کافی برای درخشش و خودنمایی ندارند اما با توجه به تعداد زیاد خواهر‌خوانده‌ها و برادر‌خوانده‌های بیلی ، این مسأله ، قابل چشم‌پوشی است . خوشبختانه دنباله فیلم ، داستان اصلی قسمت اول را ادامه خواهد داد و احتمالا مانند آن، موفقیت‌آمیز خواهد بود .

زن شگفت‌انگیز Wonder Woman

بدون شک تأثیرگذارترین پروژه DC تا به امروز ، زن شگفت‌انگیز است که مرزهای اختیارات ابرقهرمانان زن را فراتر برد . این اثر پتی جنکینز به‌خوبی ، ساخته و پرداخته شده است . اثباتی بر این ادعاست که یک فیلم ابرقهرمانی با نقش اصلی زن می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد . این پروژه بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت . جنکینز و گال گادوت زوج کاملی را تشکیل دادند . در فیلم ، زن شگفت‌انگیز به‌عنوان فردی معرفی می‌شود که برای پایان دادن به همه جنگ‌ها مبارزه می‌کند . سکانس برجسته فیلم ، صحنه‌ای است که در آن ، زن شگفت‌انگیز پا به سرزمین بدون مرد می‌گذارد و آن‌قدر با دشمنان مبارزه می‌کند تا متحدانش فرصتی برای پیشروی پیدا کنند . این موضوع ، سکانسی بود که مشابه آن را قبلا در ژانر ابرقهرمانی ندیده بودیم . در واقع یک سکانس نمادین و مبتنی بر کاراکتر زن شگفت‌انگیز بود که توانایی بانوان را نشان می‌داد.

آکوامن Aquaman

این فیلم با بازی جیسون موموآ در نقش قهرمان اصلی ، یکی از قوی‌ترین فیلم‌های DC تا به امروز است. این پروژه ، کامل و بی‌نقص نیست ، برای مثال تصاویر گرافیکی و رایانه‌ای ، مشکلاتی دارد و طرح داستانی آن درباره‌ی پیدا کردن یک گنج ، مسائل خاص خود را دارد اما کارگردان آکوامن ، جیمز وان ، به‌خوبی از تجربه خود بهره برده و دنیای شگفت‌انگیز آتلانتیس را آفریده است . موموآ به‌خوبی از پس اجرای نقش خود برمی‌آید و همدلی و هماهنگی او با همبازی‌اش ، امبر هرد ، فوق‌العاده است . وان از کارگردانان ژانر ترسناک است و از این توانایی خود در روایت داستان اسطوره‌ای ثولهو و همچنین در سکانس‌های حمله هیولاهای ترنچ استفاده می‌کند . در یک پیچش داستانی زیبا، مشخص می‌شود که این هیولاها اولین ارتش پادشاه دریاها و قابل اطمینان‌ترین متحدان او هستند . در این فیلم، آکوامن، ابرقهرمانی است که می‌تواند با ماهی‌ها صحبت کند و این توانایی فوق‌العاده، بزرگ‌ترین قدرت و مهارت اوست .

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا