فیلم و سریال

دی سی بهترین فیلم ها

فیلم هایی که حتما باید تماشا کنید

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

بهترین های DC بخش دوم

بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت Batman V Superman: Dawn Of Justice

دومین فیلم از سه‌گانه DC ( دی سی ) زک اسنایدر با نام بتمن در برابر سوپرمن : طلوع عدالت، واقعا بحث‌برانگیز بود . این فیلم  مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت اما طرفداران سبک کارگردانی اسنایدر ، آن را یک اثر کلاسیک می‌دانند. تفاوت نظرات را می‌توان با نمرات فیلم در سایت راتن تومیتوز هم مشاهده کرد. امتیاز منتقدین ۲۸ و امتیاز تماشاگران ۶۳ است.

بتمن در برابر سوپرمن، قطعا مشکلات خاص خود را دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد. فیلم به طرز عجیبی حتی نتوانست نبرد بین این دو قهرمان نمادین DC را به نمایش بگذارد. مبارزه این دو نفر اتفاق می‌افتد اما به سرعت به پایان می‌رسد ، به گونه‌ای که چیز زیادی از آن مشخص نیست. سپس فیلم، تغییر رویه می‌دهد . سوپرمن در آن کشته می‌شود که این تصمیم ، شجاعانه و خاص است اما جای سؤال دارد .

جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad)

قبل از لیگ عدالت ، فیلم جوخه‌ی انتحار منتشر شد که این اثر هم پس از پایان تولید به طور اساسی دچار تغییراتی شد. برادران وارنر نگران بود که لحن فیلم دیوید آیر با لحن تبلیغاتی آن‌ها مطابقت نداشته باشد . و گزارشات در مورد نتایج ناامیدکننده فیلم بتمن در برابر سوپرمن، باعث شد تا آن‌ها تحولاتی در فیلم ایجاد کنند . در نهایت ، آخرین نسخه فیلم در واقع متشکل از دو نسخه متفاوت بود که یکی از آن‌ها متعلق به کارگردان و دیگری برای استودیو بود . پس از تولید، این دو نسخه را به هم چسبانده بودند. می‌توان گفت که خود فیلم، کمی ناتمام و نصفه و نیمه به نظر می‌رسید . سکانس‌های اولیه فیلم، شامل فلش‌بک‌هایی است که تاریخچه اعضای تیم را نشان می‌دهد و پر از کارهای گرافیکی سرگرم‌کننده‌ای است که در این‌گونه فیلم‌ها دیده می‌شود .

پرندگان شکاری (Birds of Prey)

پرندگان شکاری کتی یان ، در واقع فیلم اختصاصی هارلی کویین است که چندین شخصیت مختلف خشن و گردن‌کلفت زن در کنار او حضور دارند و مخاطبان دقیقا باید چنین انتظاری از فضای فیلم اختصاصی هارلی کویین داشته باشند . هارلی در این اثر از سایه جوکر خارج می‌شود و در ابتدای داستان فیلم ، یک جیب‌بر نوجوان را نجات می‌دهد که بعدتر مشخص می‌شود همه در گاتهام به دنبال او می‌گردند.

کاراکترهای فیلم پرندگان شکاری ، به غیر از خود هارلی ، خیلی عمیق پرداخته نشده‌اند و فیلم برای افزایش جذابیت به حربه‌های معمول این ژانر ، دست انداخته است اما کلیت اثر چنگی به دل نمی‌زند و حتی حضور هارلی کویین هم چنین کمبودی را پوشش نداده است . سبک روایت فیلم، با وجود وجود کمی ضعف، سرگرم‌کننده است و خود هارلی به‌عنوان راوی ظاهر می‌شود. برچسب بالای ۱۷ سال فیلم ، خیلی ضروری به نظر نمی‌رسید و پرندگان شکاری فقط چند صحنه گرافیکی دارد که آن‌چنان خشن نیست. اگر فیلم برای تمام سنین مجوز می‌گرفت، قطعا می‌توانست فروش بهتری در گیشه داشته باشد

.

 

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا