فوتبال

عملکرد اسپانیا در جام جهانی قطر

حذف ناباورانه تیم ملی اسپانیا توسط مراکش

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات
عملکرد اسپانیا در جام جهانی قطر تیم ملی اسپانیا یک تیم فوتبال حرفه ای است که به نمایندگی از کشور بزرگ اسپانیا در دوره های فوتبال حضور پیدا می کند.
عملکرد اسپانیا در جام جهانی قطر !

افتخارات تیم ملی فوتبال اسپانیا

تیم ملی اسپانیا که زیر نظر فدراسیون سلطنتی کشور اسپانیا فعالیت دارد، تا الان قهرمان یورو 1964، یورو 2008، یورو 2012 جام جهانی 2010 شده‌است ، سرمربی الان تیم فوتبال اسپانیا، لوئیس د لا فوئنته هست ، تیم ملی فوتبال اسپانیا با مربیگری ویسنته دل بوسکه ، قهرمان جام جهانی رویایی 2010 و یورو 2012 شده‌است ، مربیگری اسپانیا در یورو 2008 بر عهدهٔ لوییز آراگونز بود. لقب تیم ملی فوتبال اسپانیا را «خشم سرخ» گذاشته اند. ورزشگاه خانگی تیم اسپانیا ورزشگاه ده لا کارتوخا است.

پیشکسوتان :

سرخیو راموس با 180 بازی ملی بیشتر بقیه بازیکنان اسپانیا برای تیم اسپانیا به میدان رفته است. بیشترین گل ملی در تیم ملی اسپانیا دست داوید ویا با 59 گلی ملی است. اکنون بازوبند کاپیتانی دست سرخیو بوسکتس میباشد.

بیشتر بدانیم :

نخستین بازی تیم ملی اسپانیا در سال 1920 مقابل تیم ملی دانمارک بود که یک بر صفر به نفع اسپانیا اتفاق افتاد ، بهترین بازی تیم اسپانیا مقابل تیم بلغارستان با نتیجه 14 بر 0 به نفع اسپانیا رقم خورد ، و بدترین شکست تیم اسپانیا مقابل تیم های انگلیس و اسپانیا بود که از هر کدام 7 گل خورد. اما بدانیم این تیم 15 بار به جام جهانی صعود کرده است

روند صعود :

اول باید بگوییم یکی از بزرگترین غایبان جام جهانی 2022 سرخیو راموس بود!!! تیم اسپانیا در انتخاباتی جام جهانی اروپا در گروه B در کنار تیم های سوئد و گرجستان و یونان و کوزوو قرار گرفت و با شش پیروزی و یک مساوی و یک باخت به عنوان صدر نشین صعود کرد.بعد از صعود به جام جهانی 2022 در گروه E در کنار تیم های آلمان و کاستاریکا و ژاپن قرار گرفت و با یک برد و یک مساوی و یک باخت به مراحل حذفی جام جهانی 2022 صعود کرد.

رو به رویی با مراکش :

تیم اسپانیا در ⅛ نهایی با تیم ملی مراکش رو به رو شد!!! همه صعود اسپانیا به مرحله ¼ نهایی قطعی می دانستند که مراکش بازی با اسپانیا را در ضربات پنالتی به نفع خود تمام کرد و به ¼ نهایی صعود کرد!!!
نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

Famosh

با مطالب متفاوت در خدمت شما هستم امیدوارم رضایت داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا