فیلم و سریال

اتفاقات عجیب

توضیحات سریال استرنجرز فینگ

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

مقدمات اولیه سریال اتفاقات عجیب

سریال چیز های عجیب یا استرجنر فینگ ، در ژانر ترسناک ، معمایی ، تخیلی است و محصول کشور آمریکاست و از کمپانی نتفیلکس در4 فصل پخش شده است .

رکورد های سریال اتفاقات عجیب

طبق داده‌های کاربران تی‌وی تایم که توسط رسانه ویپ گردآوری شده‌است، ونزدی پس از ویچر، پیش از انتشار بیشترین دنبال‌کننده را در میان سریال‌های اصلی پلتفرم نتفلیکس داشت . این مجموعه از طریق نتفلیکس در ۸۳ کشور رتبه اول میزان بینندگان را کسب کرد . ونزدی مجموعاً با ۳۴۱٫۲ میلیون ساعت تماشا در هفته اول انتشار، رکورد بیشترین ساعت تماشا در هفته را برای یک مجموعهٔ انگلیسی‌زبان در نتفلیکس دارد.

رکورد قبلی متعلق به چیزهای عجیب ۴ با ۳۳۵٫۰۱ میلیون ساعت بود. در ۶ دسامبر، این مجموعه به سومین سریال انگلیسی‌زبان با بیشترین بازدید در نتفلیکس تبدیل شد. جیکوب استولورثی در ایندیپندنت محبوبیت این سریال را «بی‌سابقه» خواند و پیشنهاد کرد که می‌توان چندین مجموعه تلویزیونی اسپین‌آف از آن ساخته شود. البته اکنون این سریال به رتبه دوم انتقال یافت و سریال ونزدی که به تازگی از شبکه نتفلیکس پخش میشود ، رتبه اول را بدست آورد .

قسمت ها و فصل هایسریال اتفاقات عجیب

تاکنون چهار فصل از سریال ساخته و پخش شده‌است. در فصل اول سریال در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ و در ۸ قسمت یک ساعته توسط نت‌فلیکس منتشر شد. فصل دوم نیز در ۹ قسمت و در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ پخش شد. سومین فصل باز هم در ۸ قسمت و در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۱۹ پخش شد. فصل چهارم در ۹ قسمت تولید شد . که هفت قسمت نخست در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ و منتشر شد و دو قسمت پایانی نیز در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت.

توضیحات ابتدایی سریال

وقایع سریال در اوایل دههٔ هشتاد میلادی در شهر خیالی هاوکینز واقع در ایالت ایندیانا رخ می‌دهد . سریال چندین خط داستانی مرتبط به هم را دنبال می‌کند. یک آزمایشگاه دولتی در هاوکینز که ظاهراً زیر نظر وزارت انرژی ایالات متحدهٔ آمریکا فعالیت می‌کند، به صورت مخفی در حال پژوهش و آزمایش دربارهٔ دنیاهای موازی است .

سرانجام نیز موفق می‌شوند پلی میان دنیای واقعی و دنیای موازی (که در سریال «دنیای وارونه» نامیده می‌شود)
بزنند و برای ارتباط با آن هم از دختر بچه‌ای بنام الون استفاده می‌کنند که قدرت‌های فراطبیعی دارد. اما آزمایش‌ها
آنگونه که باید پیش نمی‌رود و الون همراه با یک هیولا، از دنیای موازی به دنیای واقعی پا می‌گذارد. در این میان،
گم‌شدن پسری به نام ویل بایرز باعث می‌شود تا خانواده و دوستان او آغاز به جستجو کرده و در این مسیر
با الون مواجه شوند.

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا