بازی ها

تاریخه بازی فورتنایت

بازی رایگان فورتنایت

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

تاریخه بازی فورتنایت

فورتنایت در سال 2017 میلادی توسط کمپانی بازی سازی اپیک گیم عرضه شد و توانست از همان سال های اول محبوبت بسیار زیادی بدست بیاورد . از جمله علت های آن ، عرضه این بازی به صورت رایگان است . همینطور در تمام پلتفرم ها مثل ، پلی استیشن 4 و 5 ، ایکس باکس ، اندورید ، آی او اس ، نینتندو سوییچ و … بود .

این بازی تا به حال با سازندگان سری فیلم‌هایی بوده است . از جمله مارول و دی سی و سریال های نتفلیکس از جمله استرنجرز فینگز و ریک اند مورتی و … همکاری کرده‌است. بازی فورتنایت در چهار کشور کوبا ، ایران ، کره شمالی و سودان تحریم است . نسخه آی‌اواس بازی در اوت ۲۰۲۰ از اپ استور اپل حذف شد . این بازی شامل سه بخش creative , save the world Battle royal هست . در این بازی بعد هر چند ماه سیزن عوض میشود و تغییراتی در بازی ایجاد میشود .

حالت های مختلف بازی فورتنایت

فورتنایت بتل رویال یک بخش بازیکن علیه بازیکن است که تا ۱۰۰ بازیکن ظرفیت دارد . بازیکنان در این حالت می‌توانند به صورت تک‌نفره، دو نفره یا جوخه‌ای بازی کنند (حالت جوخه ای معمولاً بین ۳ تا ۴ نفر ظرفیت دارد) . بازیکنان بدون داشتن هیچ اسلحه‌ای از ” Battle Bus ” به صورت چتربازی پرتاب می‌شوند و در هنگام فرود ، باید به دنبال اسلحه ، مهمّات و منابع برای زنده ماندن بگردند . با گذشت زمان حلقه‌ای که نقشه بازی را احاطه کرده کوچک‌تر می‌شود و هنگامی که بازیکنان در خارج حلقه تعیین شده باشند ، به مرور خواهند مرد . این فرایند باعث می‌شود که بازیکنان مجبور به ماندن داخل حلقه و کشتن دیگر بازیکنان برای بقا باشند . آخرین نفر (در بعضی موارد دو نفر یا یک جوخه) باقیمانده برنده بازی می‌شود .

فورتنایت کریتیو حالتی در سبک ” SandBox ” است که شباهت بسیار زیادی به بازی ماینکرفت دارد . در این حالت بازیکنان آزادند تا با اجزایی که در دسترس دارند هرچه را که می‌خواهند و در بعضی موارد حالت بازی مورد علاقه خود را بسازند .

فورتنایت نجات دنیا یک حالت تلاش برای بقا و یک بازی ویدئویی گروهی است . بازیکنان باید در این بخش با استفاده از اسلحه‌ها و وسایلی که در مراحل مختلف پیدا می‌کنند ، با جانورانی زامبی مانند به نام هاسک مبارزه کنند و وی باک (پول بازی) را بدست آورند.

در هر سه حالت ، بازیکنان می‌توانند با کلنگی که در اختیار دارند، ساختمان‌ها و اکثر اجزای داخل بازی را بشکنند و چوب ، فلز یا آجر دریافت کنند . در کل حالت‌های بالا بازیکنان می‌توانند با استفاده از اجزای به‌دست آمده برای خود سنگر درست کنند که این سنگر می‌تواند به شکل‌های مختلفی از جمله دیوار ، کف‌پوش و پلکان باشد .

تمام حالت‌های بازی، رایگان اعلام شده‌اند . با این‌حال از سال ۲۰۱۹ میلادی بخش فورتنایت نجات دنیا نیاز به خرید دارد و رایگان نیست .

 

 

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا