فیلم و سریال

سریال های ایرانی که حتما باید ببینید

بهترین سریال های ایرانی

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

بهترین سریال های ایرانی بخش دوم

میخواهم زنده بمانم I Want to be Alive

سریال میخواهم زنده بمانم ، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و بازی سحر دولتشاهی ، پدارم شریفی ، حامد بهداد و امیرحسین آرمان و … ساخته شده است .

در این سریال که حالت فیلم قدیمی ، و سال های 1340 دارد ، برای پدر سحر دولتشاهی ، پاپوش مواد مخدر درست میکنند که حتی محکوم به اعدام میشود . این امر باعث میشود تا سحر دولتشاهی به همراه نامزدش که پدارم شریفی است ، مجبور به حل کردن مشکلات پدرش شود . در این راه با فردی که بسیار نفوذ دارد آشنا میشوند که پیشنهاد این فرد در قبال آزادی پدرش ، داستان جدیدی را آغاز میکند …

یاغی yaghi

این سریال با بازی پارسا پیروز فر ، طناز طباطبایی ، نیکی کریمی ، علی شادمان ، امیر جعفری و فرهاد اصلانی در سال 1400 ساخته شد .

خلاصه فیلم از این قرار است که علی شادمان در محله ای بسیار فقیر در پایین شهر به همراه خواهرش زندگی میکند و پدرو مادر آن ها سال ها است که فوت کرده اند . علی شادمان یا ” جاوید ” به علت استعدادی که در کشتی دارد وارد تیم ملی کشتی میشود و با فرد پر نفوذ و ثروتمندی آشنا میشود که دائما در حال کمک به او و خواهرش است . ابرا که عشق جاوید در این سریال است با اصرار پدر و مادرش مجبور به ترک ایران و مهاجرت به آلمان میشود که همین امرباعث میشه تا جاوید تمام تلاشش را در کشتی انجام بدهد تا با تیم ملی به آلمان سفر کند . در این مسیر اتفاقاتی می افتد ، که آرامش تازه رسیده به جاوید و خواهرش را از بین میبرد .

ممنوعه Forbidden

ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان در دو دفصل در سال های 1398 – 1397 ساخته شد . این سریال هم موفقیت های زیادی بدست آورد و توانست در شبکه نمایش خانگی طرفدارانی پیدا کند .

بازیگران اصلی این سریال ، میلاد کی مرام ، بهاره افشاری ، امیر جعفری ، الهه حصاری و … هستند .

ممنوعه از سریال هایی است که قصد دارد ( یا بهتر بگوییم کمی تلاش می کند ) مسائل روز ، به ویژه اعتیاد و دغدغه های جوانان را تشریح کند. امیر پورکیان کارگردان این سریال اگرچه کارنامه قابل احترامی دارد و بارها در جشنواره های مختلف حضور داشته، اما در ممنوعه سبک جدیدی را برای ساخت سریالش دارد . سبکی که بیشتر برای خودنمایی و البته پول بوده تا یک درام عاشقانه! سامی و ترانه مدتی است که با همدیگر ازدواج کرده اند . اما سامی به ادامه زندگی با ترانه علاقه مند نیست . از طرفی هر دو به مواد مخدر روی آورده اند و حالا ، به تنهایی زندگی می کنند . سامی وارد یک گروه از دوستان و همکاران خود شده است . در این گروه دختری به نام برکه حضور دارد که سامی دل بسته او می شود . اما اتفاقاتی نیز برای ترانه می افتد که….

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا