بیوگرافی

بیوگرافی پور بلک؛ سلبریتی موفق اینستاگرام

فعال در زمینه طنز در اینستاگرام

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

پور بلک با نام واقعی پریسا پور مشکی یکی از سلبریتی های موفق اینستاگرام است که در زمینه طنز فعالیت می نماید. طی مدت دو سال توانست به صورت عالی در اینستاگرام فعالیت نماید و دنبال کنندگان بسیاری را به صفحه خود جذب نماید. این هنرمند کلیپ های طنز و جذابی را در صفحه خود برای شما بارگذاری می نماید. در ادامه مطالب بهتر است با مجله بت کلونی همراه باشید تا با ناگفته های زندگی خانم پریسا پور مشکلی بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی آنلاین فوتبال

بیوگرافی پور بلک

این هنرمند بسیار جوان متولد سال 1380 از خوزستان می باشد. ایشان یک چهره مشهور اینستاگرامی است و از سن هجده سالگی شروع به فعالیت در فضای مجازی کرد و از این راه کسب درآمد بسیار خوبی بدست آورد. استعداد بسیار خاصی در ساخت کلیپ های طنز به عنوان تولید محتوا دارد. هدف وی از ساخت این کلیپ های شاد و خنده دار در درجه اول شاد کردن مردم است و در نهایت کسب درآمد برای آینده خود می باشد. نام مستعار وی نیز از دوران دبیرستان است که دوستانش او را به این نام خطاب می کردند. ایشان در خانواده کم جمعیت بزرگ گشت و فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد. او در چهار سالگی به اتفاق خانواده به تهران آمدند و ساکن شدند.

بیوگرافی پور بلک
بیوگرافی پور بلک

شروع کار

پور بلک از سال 1394 فعالیت خود را به صورت جدی تر شروع کرد و کلیپ های خنده دار خود را تولید نمود. بعد از انتشار هر کلیپ به تعداد دنبال کنندگان او افزوده میشد. این خود یک انگیزه به ساخت کلیپ های بعدی بود. به مرور زمان گوشی بهتر و حرفه ای تری خریداری کرد تا بتواند در تولید محتوا به بهترین نحو عمل نماید. وی گروه ماری اچ ام را به دلیل داشتن کلیپ های جذاب بسیار دوست دارد و آن را دنبال می کند. در بین کانال های خارجی هم کانال له له پانز را دوست دارد که به عنوان واینر خارجی بسیار جذاب هستند.

درآمد بسیار بالا

امروزه همان طور که می دانیم هر کسی که دنبال کنندگان بسیاری در اینستاگرام دارد به درآمد بسیار بالایی رسیده است. خانم پریسا پور مشکی هم از طریق همین روش به درآمد بسیار بالایی رسیده است. طوری که از او به عنوان ثروتمندترین دختر در اینستاگرام اشاره کرده اند.

بیوگرافی ویوین سالیبا؛ قهرمان پوکر شرطی

پریسا در کدام کشور ساکن است؟

این هنرمند ایرانی در حال حاضر در ایران ساکن است. اما طی لایوی که در اینستاگرام انجام داد اعلام نمود که در حال ترک ایران است و مهاجرت می کند. فالوورهای وی از ایشون سوال کردن و او دلیل مهاجرت خود را مشلاک شخصی مطرح کرد. بعدها مشخص گشت که ایشان ایران را ترک نکرده است و قصد مهاجرت را هم ندارد. این فقط یک چالش بوده که خواسته با طرفداران خود مطرح نماید.

پیش بینی آنلاین فوتبال

5/5 - (1 امتیاز)
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا