بیوگرافی

بیوگرافی بهرام رادان

فیلم ها و سریال های بهرام رادان

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

بیوگرافی اولیه بهرام رادان

بهرام رادان در 8 اردیبهشت 1358 در شهر تهران بدنیا آمد و در حوزه بازیگری و تهییه کنندگی سینما فعالیت میکند . او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی ایران است و فعالیت سینمایی خود را در سال 1379 با بازی در فیلم سینمایی عشق به کارگردانی نادر مقدس شروع کرد . آخرین قعالیت سینمایی او ، تهییه کنندگی فیلم علفزار با بازی پژمان جمشیدی در سال 1400 است .

جوایز و افتخارات بهرام رادان

او تا به حال دو بار موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شده است .
حتی در صحنه خوانندگی هم توانسته است آلبومی ایجاد کند .

رادان همچنین فعالیت های دیگری مثل حضور در رویداد های ورزشی مثل حمل کردن مشعل المپیک 2018 سئول ، و همچنین اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد .

رادان در صفحه توئیتر خود قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا را به اندازهٔ لغو برده‌داری یک رویداد تاریخی قلمداد کرد اما پس از چند روز، طی فشارهای امنیتی موجود، احضاریه‌ها و چاپ مداوم مطالبی بر علیه وی در روزنامه کیهان، مجبور به نوشتن نامه‌ای خطاب به مدیرمسئول روزنامه کیهان شد و توئیت خود را نیز حذف کرد. پس از این بسیاری عامل نامه فرستادن وی خطاب به کیهان را تشدید فشارهای امنیتی دانستند.

او دارای یک خواهر و یک برادر است و به تازگی در سال 1401 ، خبر آغاز رابطه با مینا مختاری ، طراح مد را داد .

او همچنین تا به حال در صحنه های تئاتر ، مانند کنسرت نمایش سی ، در سال 1396 ، و در سریال های نمایش خانگی مانند رقص روی شیشه و جیران قدم برداشته است .

از اخرین کار های او ، میتوان به سریال نمایش خانگی جیران شاره کرد . که در آن به همراهی پریناز ایزیار و مریلا زارعی و امیر جعفری و … نقش ناصرالدین شاه را دارد . او همچنین در فیلم های گربه سیاه و ابلق هم به تازگی بازی کرده است و نقش اصلی فیلم را بر عهده داشته است .

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا