بیوگرافیموسیقی

بیوگرافی گروه ماکان بند

وضعیت امیر مقاره و رهام هادیان

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

بیوگرافی مقدماتی

گروه موسیقی ماکان بند ، از دو زوج جوان به نام امیر مقاره و رهام هادیان تشکیل شده است که تنظیم و آهنگسازی آن ها با امیر میلاد نیکزاد است .

امیر مقاره

امیر مقاره در 3 دی ماه 1374 در تهران متولد شد و از سال 93 ، فعالیت موزیکی را به صورت جدی شروع کرد . و اکنون با چند شرکت داخلی و خارجی در حوزه مدلینگ فعالیت میکند .

او تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد میباشد و به گفته خودش زمانی که به موقعیت مالی خوبی برسد ، به این امر فکر میکند . او عاشق فرزند دختر است و اسم فرزند آینده خود را هم عسل انتخاب کرده است .

آلبوم ها

ماکان بند تا به حال تعداد زیادی آلبوم از خود منتشر کرده است و همچنین تک آهنگ های بسیاری دارد . که از محبوب ترین آن ها ، موزیک ” هر بار این درو ” است با ترانه نویسی مهراد جم ، که باعث مشهوریت بسیار زیاد این دو خواننده شد و توانستند فعالیت خود را به صورت جدی شروع کنند .

رهام هادیان

و اما رهام هادیان در 7 مرداد 1370 در شهر اراک بدنیا آمد و با دوست و همکار صمیمی اش تصمیم به تشکیل گروه خوانندگی داد .

اولین کنسرت ماکان بند در 10 آذر 1396 در سالن میلاد و نمایشگاه های بین المللی شهر تهران ، برگذار شد .

علت نام گذاری این گروه به ریشهٔ نام ماکان که فارسی و دیلمی است برمی گردد. ماکان نام پسر کاکی از حکام مازندران سران دیالمه در قرن چهارم بوده است که در آغاز نزد ابوالحسین ناصر در گرگان به سر می برد . از سربازان بانفوذ او بود و مدتی از جانب وی بر سرزمین تمیشه حکومت می کرده است.

اولین آلبوم آن ها که شامل 12 موزیک بود در 31 مرداد 1396 منتشر شد که دیوونه بازی نام داشت . از اولین کار های رسمی و جدی این گروه بود .

تور کنسرت های این گروه در شهرهایی همچون؛ رشت، کرمان، بندرعباس ، شیراز، اهواز و تبریز برگزار می شود.

برلین، کلن، هامبورگ، دانمارک و آمستردام از جمله شهرهایی هستند که میزبان گروه ماکان می شوند و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین گروه ماکان در گوتنبرگ_9 مارچ، استکهلم_10 مارچ، فرانکفورت_17 مارچ نیز به روی صحنه می روند تا این بار آثار شان را برای ایرانیان خارج از کشور اجرا کنند و شبی خاطره انگیز را برای خود و هواداران رقم بزنند.

 

 

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا