بیوگرافی

بیوگرافی مجید خراطها؛ خواننده ی پاپ ایرانی

آشنایی با آهنگ های مشهور مجید خراطها

سایت حضرات سایت شرط بندی حضرات

مجید خراطها خواننده خوب ایرانی است و در زمینه ی داستان نویسی و نقاشی هم فعالیت دارد. نخستین البوم مجید به طور حرفه ای در سال 1384 به نام تنهاترین تنها منتشر شد. آقای خراطها البوم دوم خود را در سال 1385 به نام زخم زبون منتشر کرد. مجید در سال 1399 توانست مجوز خود را از وزارت فرهنگ وارشار اسلامی بکیرد.

خراطها اولین البوم رسمی مجاز خود را با نام دیگه میرم را در سال 1391 منتشر کرد. نخستین کنسرت رسمی مجید خراطها در سالن میلاد در نمایشگاه بین المللی تهران بود. خراطها تاکنون کنسرت های زیادی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است. برای آشنایی با بیوگرافی و آهنگ های مجید خراطها با مجله ی بت کلونی همراه باشید.

بیوگرافی <yoastmark class=

بیوگرافی مجید خراطها

مجید خراطها 7 مهر هزار و سی صد و شصت و یک در قوچان استان خراسان رضویی متولد شده است. مجید که طرفدارانش به او لقب سلطان احساس را داده اند، ترانه سرا، اهنگساز و نوازنده ایرانی است. سبک موسیقی مجید پاپ است و می تواند انواع سازهای زهی، بادی، کوبه ای،کلید دار و الکترونیکی را به صورت حرفه ای بلد است. آقای خراطها مدرکی معادل دکترای موسیقی دارد و در این حرفه فردی موفق می باشد. آقای خراطها چهار برادری و یک خواهر دارد و برادر بزرگ مجید سال های زیادی است که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت دارد.

زندگی شخصی مجید خراطها

مجید در سال 1397 دچار یک بیماری نادر و بستری شد و وضعیت جسمانی او وخیم شد. او از درد چشم و سردرد های زیاد رنج می برد. به دلیل تشخیص اشتباه بیماری و تجویز اشتباه دارو وضعیت جسمانی مجید بدتر شده بود. پزشگان تشخیص دادند که این خواننده پاپ باید از پارازیت و امواج رادیویی دور باشد.

آثارهای مجیدخراطها

از اثار معروف مجید می توان به تنهاترین تنها در سال 1384، زخم زبون در سال 1385 و البوم هایی که با مجوز رسمی منتشر شده می توان به میرم در سال 1391 و دارم میرم در سال 1394 اشاره کرد.

اینستاگرام مجید

مجید در صفحه مجازی خود 5 میلیون فالور دارد. خراطها پست ها و استوری های زیادی را در صفحه خود می گذارد. یکی از پست های او اخرین تلاش پرستار برای زنده ماندن مادر مجید است. و خیلی از فالورهای او تحت تاثیر قرار کرفتن و برایش کامنت های غمگین کذاشتند.

پیش بینی آنلاین فوتبال

نظرخودتان را ثبت نمایید
سایت حضرات بت سایت حضرات بت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا